შერეული აქტივობების ცხრილი
თარიღი
|
აქტივობის სახე და შეფასების ინდიკატორები
|
ყოველთვის
|
უმეტესად
|
ზოგჯერ
|
დამოუკიდებლად
კითხვა
|
||||
შეუძლია ტექსტის ჩუმად, დამოუკიდებლად
წაკითხვა და გაგება
|
||||
ბოლომდე მიჰყავს დამოუკიდებელი
საკითხავი სამუშაო
|
||||
იგებს სავარჯიშოს ინსტრუქციას და
დამოუკიდებლად
ასრულებს მას
|
||||
ბოლომდე ასრულებს სავარჯიშოს
|
||||
შეუძლია საკუთარი შეცდომების შემჩ
ნევა და გასწორე-
ბა დაფიდან
|
წერითი აქტივობის შეფასების ცხრილი
თარიღი
|
აქტივობის სახე და შეფასების ინ
დიკატორები
|
ყოველთვის
|
უმეტესად
|
ზოგჯერ
|
საკლასო წერა
|
||||
წერს გამართული კალიგრაფიით და
სუფთად
|
||||
იგებს ინსტრუქცი
ას და სწორად ასრულებს საკლა
სო სამუშაოს
|
||||
შეუძლია სამუშაოს კლასში
გარჩევის შემდეგ
საკუთარი შეცდო
მის პოვნა და გასწ
ორება
|
||||
საშინაო წერითი
დავალება
|
||||
ასრულებს საშინა
ო დავალებას სუფ
თად
|
||||
რვეული წესრიგშია. ყურა
დღებით ეკიდება
დაშვებული
შეცდომების გასწ
ორებას
|
შეფასების ცხრილი
მათემატიკაში
თარიღი
|
აქტივობის სახე და შეფასების ინდიკატორები
|
ყოველთვის
|
უმეტესად
|
ზოგჯერ
|
კითხულობს და გამოსა
ხავს რიცხვებს
|
||||
ასახელებს რიცხვის ჩა
ნაწერში თანრიგებში
მდგომი ციფრების
მნიშვნელობებს
|
||||
წარმოადგენს რიცხვს
სათანრიგო შესაკრებთა
ჯამის სახით
|
||||
ასახელებს მოც. რიც
ხვის წინა და მომდევ
ნო რიცხვებს
|
||||
ასახელებს უახლოეს
ათეულს, ასეულს,
ათასეულს
|
||||
ითვლის თანრიგების
შესაბამისი ბიჯით
წინ/უკან
|
||||
ასრულებს შეკრება-გა
მოკლებას სხვადასხვა
ხერხით
|
||||
ავსებს წერითი ალგო-
რითმის ნიმუშში გამო-
ტოვებულ ციფრებს
|
||||
იყენებს გამრავლება-გა
ყოფის რომელიმე ხერხს
|
||||
ზეპირად ყოფს ორნიშ-
ნა რიცხვს ერთნიშნაზე
|
||||
ხსნის 10-ზე, 100-ზე და
1000-ზე გამრავლების
შემოკლებულ წესებს
|
||||
ახდენს ნაშთის
ინტერპრეტაციას
|
||||
ამოიცნობს და ასახე
ლებს მთელის ნაწი-
ლებს სხვადასხვა
მოდელზე
|
||||
ადარებს მთელის
ნაწილებს
|
||||
იყენებს და ერთმანეთ-
თან აკავშირებს ზომის
სხვადასხვა (სიგრძის,
წონის) ერთეულებს
|
||||
იყენებს დროის ერთე-
ულებს შორის თანაფარდობას
|
||||
მოცემული შესაბამისო
ბისთვის აგებს სქემას
ან ცხრილს
|
||||
ამოცანის ამოხსნისას
ადგენს და იყენებს ალ
გებრულ გამოსახულე
ბას
|
||||
პოულობს ტოლობის
უცნობი კომპონენტის
მნიშვნელობას
|
||||
აღწერს გეომეტრიულ
ფიგურებს და ახდენს
მათ კლასიფიკაციას
|
||||
სივრცულ ფიგურაში
უთითებს მოსაზღვრე/
არამოსაზღვრე წახნაგებს, თანამკვეთ/
არათანამკვეთ წიბოებს
|
||||
ქმნის ბრტყელი და სივ
რცული ფიგურების
მოდელებს
|
||||
პოულობს საგანთა და
ფიგურათა ზომებს
|
||||
ითვლის მრავალკუთხედის
პერიმეტრს
|
||||
ორიენტირებს სქემაზე,
პოულობს ორ ობიექტს
შორის უმოკლეს მან-
ძილს, მარშუტის სიგრძეს
|
კითხვისა და ზეპირმეტყველების შეფასების ცხრილი
თარიღი
|
აქტივობის სახე და
შეფასების
ინდიკატორები
|
ყოველთ
ვის
|
უმეტე
სად
|
ზოგჯერ
|
ტექსტების კითხვა
|
||||
შეუძლია სხვადასხვა
ტიპის ტექსტის უშეცდომოდ, მთლიანი სიტყვებით, სწორი ინტონაციით კითხვა
|
||||
შეუძლია გაგრძელებით
კითხვა
|
||||
შეუძლია მასწავლებლის
მითი
თებით კონკრეტული ეპიზო
დის პოვნა
|
||||
ლექსიკონის დამუშავება
|
||||
მოსწავლემ იცის, სად
უნდა ეძე
ბოს უცნობი სიტყვის
განმარტება
|
||||
იგებს განმარტებული
სიტყვის ნიუანსს კონტექსტის მიხედვით
|
||||
მართლწერაზე დაკვირვება
|
||||
მონაწილეობს სიტყვის
მართლწერის რუბრიკის შემუ-შავებაში
|
||||
შეუძლია სწორად დაწერილი
სიტყვის გარჩევა მისი არამარ-თებული ფორმისგან
|
||||
პოულობს მითითებულ
სიტყვას ტექსტში
|
||||
კითხვებზე პასუხი
|
||||
მონაწილეობს კითხვებზე
პასუ
ხის გაცემაში
|
||||
იძლევა სწორ პასუხებს
|
||||
იყენებს სრული პასუხების
ფორმას
|
||||
ლექსიკური, გრამატიკული და
სააზროვნო სავარჯიშოები
|
||||
მონაწილეობს სავარჯიშოების
შესრულებაში
|
||||
აკეთებს სავარჯიშოებს
სწორად
|
||||
შეუძლია მითითებული
შეცდო
მის გასწორება
|
||||
თხრობა
|
||||
თანმიმდევრულად გადმოს
ცემს ტექსტის შინაარსს
|
||||
იგებს ნაწარმოების
დედააზრს
|
||||
მოყოლისას მეტყველებს
უშეც-დომოდ, ხანგრძლივი პაუზების გარეშე
|
||||
ჯგუფური მუშაობა
|
||||
აქტიურია ჯგუფში
|
||||
პასუხისმგებლობით ეკიდება
ჯგუფში მუშაობას
|
||||
უსმენს ჯგუფის წევრებს,
შეუძლია დათმობაზე წასვლა
ჯგუფის ინტერესებიდან
გამომდინარე
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий