შეფასების რუბრიკები

                             შერეული აქტივობების ცხრილი

თარიღი
აქტივობის სახე და შეფასების ინდიკატორები
ყოველთვის
უმეტესად
ზოგჯერ

დამოუკიდებლად
კითხვა




შეუძლია ტექსტის ჩუმად, დამოუკიდებლად
წაკითხვა და გაგება




ბოლომდე მიჰყავს დამოუკიდებელი
საკითხავი სამუშაო




იგებს სავარჯიშოს ინსტრუქციას და
დამოუკიდებლად
ასრულებს მას




ბოლომდე ასრულებს სავარჯიშოს




შეუძლია საკუთარი შეცდომების შემჩ
ნევა და გასწორე-
ბა დაფიდან




                         წერითი აქტივობის შეფასების ცხრილი

თარიღი
აქტივობის სახე და შეფასების ინ
დიკატორები
ყოველთვის
უმეტესად
ზოგჯერ

საკლასო წერა




წერს გამართული კალიგრაფიით და
სუფთად




იგებს ინსტრუქცი
ას და სწორად ასრულებს საკლა
სო სამუშაოს




შეუძლია სამუშაოს კლასში
გარჩევის შემდეგ
საკუთარი შეცდო
მის პოვნა და გასწ
ორება




საშინაო წერითი
დავალება




ასრულებს საშინა
ო დავალებას სუფ
თად




რვეული წესრიგშია. ყურა
დღებით ეკიდება
დაშვებული
შეცდომების გასწ
ორებას




შეფასების ცხრილი მათემატიკაში
თარიღი
აქტივობის სახე და შეფასების ინდიკატორები
ყოველთვის
უმეტესად
ზოგჯერ

კითხულობს და გამოსა
ხავს რიცხვებს




ასახელებს რიცხვის ჩა
ნაწერში თანრიგებში
მდგომი ციფრების
მნიშვნელობებს




წარმოადგენს რიცხვს
სათანრიგო შესაკრებთა
ჯამის სახით




ასახელებს მოც. რიც
ხვის წინა და მომდევ
ნო რიცხვებს




ასახელებს უახლოეს
ათეულს, ასეულს,
ათასეულს




ითვლის თანრიგების
შესაბამისი ბიჯით
წინ/უკან




ასრულებს შეკრება-გა
მოკლებას სხვადასხვა
ხერხით




ავსებს წერითი ალგო-
რითმის ნიმუშში გამო-
ტოვებულ ციფრებს




იყენებს გამრავლება-გა
ყოფის რომელიმე ხერხს




ზეპირად ყოფს ორნიშ-
ნა რიცხვს ერთნიშნაზე




ხსნის 10-ზე, 100-ზე და
1000-ზე გამრავლების
შემოკლებულ წესებს




ახდენს ნაშთის
ინტერპრეტაციას




ამოიცნობს და ასახე
ლებს მთელის ნაწი-
ლებს სხვადასხვა
მოდელზე




ადარებს მთელის
ნაწილებს




იყენებს და ერთმანეთ-
თან აკავშირებს ზომის
სხვადასხვა (სიგრძის,
წონის)  ერთეულებს




იყენებს დროის ერთე-
ულებს შორის თანაფარდობას




მოცემული შესაბამისო
ბისთვის აგებს სქემას
ან ცხრილს




ამოცანის ამოხსნისას
ადგენს და იყენებს ალ
გებრულ გამოსახულე
ბას




პოულობს ტოლობის
უცნობი კომპონენტის
მნიშვნელობას




აღწერს გეომეტრიულ
ფიგურებს და ახდენს
მათ კლასიფიკაციას




სივრცულ ფიგურაში
უთითებს მოსაზღვრე/
არამოსაზღვრე წახნაგებს, თანამკვეთ/
არათანამკვეთ წიბოებს




ქმნის ბრტყელი და სივ
რცული ფიგურების
მოდელებს




პოულობს საგანთა და
ფიგურათა ზომებს




ითვლის მრავალკუთხედის
პერიმეტრს




ორიენტირებს სქემაზე,
პოულობს ორ ობიექტს
შორის უმოკლეს მან-
ძილს, მარშუტის სიგრძეს





კითხვისა და ზეპირმეტყველების შეფასების ცხრილი                  
თარიღი
აქტივობის სახე და შეფასების
ინდიკატორები
ყოველთ
ვის
უმეტე
სად
ზოგჯერ

ტექსტების კითხვა




შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ტექსტის უშეცდომოდ, მთლიანი სიტყვებით, სწორი ინტონაციით კითხვა




შეუძლია გაგრძელებით კითხვა




შეუძლია მასწავლებლის მითი
თებით კონკრეტული ეპიზო
დის პოვნა




ლექსიკონის დამუშავება




მოსწავლემ იცის, სად უნდა ეძე
ბოს უცნობი სიტყვის განმარტება




იგებს განმარტებული სიტყვის ნიუანსს კონტექსტის მიხედვით




მართლწერაზე დაკვირვება




მონაწილეობს სიტყვის მართლწერის რუბრიკის შემუ-შავებაში




შეუძლია სწორად დაწერილი სიტყვის გარჩევა მისი არამარ-თებული ფორმისგან




პოულობს მითითებულ სიტყვას ტექსტში




კითხვებზე პასუხი




მონაწილეობს კითხვებზე პასუ
ხის გაცემაში




იძლევა სწორ პასუხებს




იყენებს სრული პასუხების
ფორმას




ლექსიკური, გრამატიკული და
სააზროვნო სავარჯიშოები




მონაწილეობს სავარჯიშოების
შესრულებაში




აკეთებს სავარჯიშოებს სწორად




შეუძლია მითითებული შეცდო
მის გასწორება




თხრობა




თანმიმდევრულად გადმოს
ცემს ტექსტის შინაარსს




იგებს ნაწარმოების დედააზრს




მოყოლისას მეტყველებს უშეც-დომოდ, ხანგრძლივი პაუზების გარეშე




ჯგუფური მუშაობა




აქტიურია ჯგუფში




პასუხისმგებლობით ეკიდება
ჯგუფში მუშაობას




უსმენს ჯგუფის წევრებს, შეუძლია დათმობაზე წასვლა
ჯგუფის ინტერესებიდან
გამომდინარე





Комментариев нет:

Отправить комментарий